Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på om det er mulig å få utført service i Sverige, og om mobilitetsgarantien vil gjelde osv. da? Og vil det vise på Møller sin oversikt over servicer, og blir det samme gjort?

Noen som har erfaringer med ulike verksteder?

Takker for svar, jeg har null peiling på området, så skriv gjerne utfyllende :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både jeg med min audi 80 og min far med en 2003 modell a4 har vært hos audi i arvika. Han har tatt service og jeg fått byttet bla reg reim der. Veldig flinke og trivelige folk som spør om de finner noe mer som må byttes osv. Om mobilitets garantien vil gjelde aner jeg ikke da jeg har for gammel bil til dette. Det samme som er på møllers service ble i allefall gjennomført på min fars bil. De ligger i møller systemet så vil tru det vises på møllers oversikt over service osv, men vet ikke. så her kan man jo bare ta en tlf til møller og høre med de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Ja du kan få gjort service i sverige.

- Mobilitetsgarantien gjelder over hele europa, men svenskene har også ett servicetilbud til de eldre bilene (før2001), der gjelder dog ikke mobiliteten i noe annet land enn sverige. Skal du ha mob, så få dette i klarhet.

- Vises ikke i møller sitt norges system MVERK, men vises i ELSA (Som alle forhandlere har) hvor man kan se historikken fra andre land. (Bare auktoriserte verksteder.)

Når det gjelder erfaringer så har jeg bare fra Stockholm.

Lidingø motorservice: er ett typisk på hjørnet verksted, de har stor utskiftning på verkstedet og generelt lav kompetanse, samt de tar ikke i en modifisert bil med handsker engang (eks: åpent luftfilter)

Din Bil Hammarby har ett veldig trivelig personal, gode tilbud hva gjelder wifi, sofa, prøvekjøring, og tilgang på sykkel samt leiebil (Spesifiser ved booking) De har store salgslokaler VW og Audi.

Din Bil konsernet generelt har mye press på seg att de skal lykkes da de er ett datterselskap til Volkswagen AG, anbefaler de på det sterkeste da de gjør det "lille ekstra" for kundene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takker for svar :)

Er det mye å spare på å utføre en storservice i Sverige? Jeg fikk tilbud i går om longlife-service, pluss regreim og vannpumpeskifte hos mitt lokale Møller-verksted. 15000 kr. Måtte nesten ha støtte ut døren :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal skifte innsugsmanifolder på min A6 3.0TDI samt 90.000 service...ble 20 laken i arvidsjaur mens i bodø på audi skulle dem ha 22 laken for manifoldene alene,servicen har jeg ikke fått pris på ennda men regner med å spare halve summen,og husk du sparer 200kr per tusing i valuta:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Din Bil som er hovedforhandleren for Audi i Sverige?

Takker ellers for svar, tror jeg skal prøve Din Bil i Göteborg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja Din Bil er det som er Importøren i sverige. De er et datterselskap til Volkswagen AG.

Og enda bedre kjent som Svenska Volkswagen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til noe Audi-verksted i Mariestad som tar på seg registerbytte på 1,9tdi afn motor til en billig penge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.