BUGRUN 2012. Hvem skal dit?

Anbefalte innlegg

Muuulig jeg har lyst å være med på dette i år faktisk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det syns jeg du skal :) men man kommer vel ikke inn med Audi der? eller husker jeg feil? du vil kanskje ikke sette fra deg diamanten din utenfor der? hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener de ikke kommer inn med audi, Litt usikker men :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VW ONLY.

VIKTIGT! Totalstopp för andra bilmärken än VW på campingen! Vill du komma in MÅSTE du ha en VW! Ingen VW = parkera utanför.

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sant som dere sier, "fremmed" merker er de blitt strenge på da det som oftest er ganske mange som skal inn og de må ha plass til alle med VW som kommer.

Bare for å komme med et lite innspill, som jeg gjorde for når år siden.

Kom kjørende med en Volvo V70 (med combicamp på slep) og hadde stripset på et VW emblem i grillen over Volvo emblemet, og dama ved inngangen sto der og klødde seg i hodet litt til hun plutselig sa; " jahaa, hva har vi här då? Jo vist nu ser ja det, en VW Passat.. " så jeg betalte og kjørte inn. Og mens jeg rulla forbi med vinduet oppe hørte jeg plutselig: "neej faaäen oxo, deet var jo en Volvo det dër"..

hehe. Jeg lot som jeg ikke hørte det og kjørte videre inn og gjemte bilen bak combicampen og der sto den hele helgen : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :: haha :Erre mulig: haha :: dum :: dum :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg sjekket har jeg vel VW også jeg? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg SKAL kommer hele veien fra tromsø da med poloen =) forhåpentligvis finner jeg noen imøtekommende normenn på campen =D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg SKAL kommer hele veien fra tromsø da med poloen =) forhåpentligvis finner jeg noen imøtekommende normenn på campen =D

Det må jeg si: ja :. Det er ikke noe problem å finne imøtekommende folk - være seg om de kommer fra Norge, Sverige, Finnland eller Tyskland:).

For min del blir det ikke noen tur dit i år heller:(. Får komme sterkere tilbake seinere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har veldig lyst til å ta turen:) noen fra Hamar jeg kan sitte på med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har veldig lyst til å ta turen:) noen fra Hamar jeg kan sitte på med?

MÅ vedkommende være fra Hamar?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg kommer ned Lørdag, kjører maks på alle punkter, og tøffer hjem søndag....hvis bilen holder ned iår da, vel og merke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nærmer seg........ Jeg drar på fredag.

EDIT: drar torsdag...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjører ned tidlig lørdag? Noen andre med ener golf som skal???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kjører i morgen fredag rundt 16 tiden? send meg gjerne pm eller melding :) 980 51 080

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.