#1 Skrevet April 18, 2012 (endret) Selger da passaten da jeg verken har plass eller tid til å fullføre den. Litt om bilen - VW Passat 32b sedan 86 model - 2.0L Femmer 115hk - 265.000km . farge flash silver - vekt 1100kg Er ikke noe galt med bilen såvidt jeg vet utenom skiver/klosser bør byttes å at tenningen bør justeres litt. Bilen er overraskende bra for rust. Har slipt ned bilen rundt om der det har vært overflate rust å påført syregrunning. Har også byttet høyre framdør pga rust å høyre forskjerm. Eneste som bør gjøres før lakkering er å sandblase nederst på dørene å bytte høyre hjulbue bak. Følger med ny hjulbue. Ellers har det blitt byttet topppakning/planslipt topp av forrige eier i 2011. Ellers følger det med 4 ubrukte piggdekk på felg. Så her har du en mulighet til å skaffe deg en kommende veteranbil som det ikke er så mange igjen av. Bilen befinner seg i Askim/Østfold Pris 5000/bud Tlf 40618015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2012 (endret) Opp. Skal ordne noen flere bilder iløpet av dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2012 Ingen som vil ha et lite prosjekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2012 Opp igjen. Bilen står forsatt å venter på ny eier:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2012 Opp igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2012 Hei hva skal du ha for bilen ? mvh roald simonsen Hei hva skal du ha for bilen ?mvh roald simonsen[/QU beklager så prisen nå , vis du skulle finne på å selge den i deler er jeg interesert i front lyktene:)hilsen roald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2012 Hei hva skal du ha for bilen ?mvh roald simonsen 5000kr Hei hva skal du ha for bilen ?mvh roald simonsen[/QU beklager så prisen nå , vis du skulle finne på å selge den i deler er jeg interesert i front lyktene:)hilsen roald Blir nok å selges hel;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 23, 2012 Solgt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...