AUDI 80 (81) Quattro 1.8 GTE .Regnr VE52913

Anbefalte innlegg

Som topic har en slik bil for salg. Denne skulle få nytt liv men da det er endring i jobb og privat så må denne selges da jeg ikke kan beholde verkstedplassen lenger: gråter :. Jeg kjøpte bilen for 3år siden da var det demontert skjermer foran og interiør. Forrige eier har byttet begge hjulbuer bak samt lappet på bakplate nede. Det må byttes kanal H.side men denne følger med ny. Bilen har stått i mange år hos forrige eier så ja det må påberegnes rustsveising, men har alltid starta lett uansett værforhold(hos meg står den inne) og alt på bilen fungerer inkludert spærrebryter. Lager en liste over hva som må gjøres. Skal ned i verkstedet i kveld og sjekke over bilen og liste opp resten som må gjøres samt bilder. Bil selges kun hel da jeg ikke har mulighet lenger til å stå et sted å demontere. Setter pris til 5000kr. Bilen kan ikke kjøres på veien da bremser er demontert bak men den kan uten problem flyttes på og kjøres opp på henger for egen maskin. Bildene sier vel sitt om tilstand på karrosseri så det mest ideelle er vel å få tak i et bra karrosseri og flytte over. Hvis noen trenger mere bilder så si ifra. Blir bilen stående for lenge så kommer jeg til å bråplukke av drivlinje og selge dette komplett.

1.Bytte kanal H.side(ny følger med)

2.Rust i Høyre inneskjerm(der hvor styrestag stikker ut)

3.Dører må byttes.

4.Mellomakseloppheng må byttes

5.Skiver og klosser må byttes

6.Calippere bak må byttes(følger med brukte)

7.Bytte olje på motor,kasse,bakdiff generell service.

8.Bytte V.forskjerm(pent brukt følger med)

9.Trenger å lakkeres.

10.Gearkasse bør tas ut og smøre opp splines på aksel da utløserarm blir hengende igjen av og til.

11.Drivlinje bør sjekkes opp siden bilen ikke har vært i bruk siden 2007.

12.Venstre speil må byttes.

13. Skru fast drivaksler bak til diff da disse har vært løsnet på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får en kjøpt dørbunner på veng altså? Finner ikke på veng sine sider.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får en kjøpt dørbunner på veng altså? Finner ikke på veng sine sider.

Når jeg ringte veng i Halden Januar i år så kunne disse skaffes til sum av 500kr dørplata og det var ikke oppført i katalog da disse måtte spesial bestilles. Har ringt og snoka nå og disse er ikke lenger å få tak i fra februar så da redigerer jeg info. Regnet med at disse var fortsatt å få tak i siden det var kort tid siden jeg spurte. Takk for opplysning

Lagt til etter 5 timer 38 minutter:

IMAG0238.jpg

IMAG0239.jpg

IMAG0240.jpg

IMAG0241.jpg

IMAG0242.jpg

IMAG0243.jpg

IMAG0244.jpg

IMAG0245.jpg

IMAG0237.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.