Rust etter lakkreparasjon av møller- Garanti?

Anbefalte innlegg

Har en Audi A4 (b7) 2008 mod, som nå har gått 85'.

Denne bilen har hatt etter service historikken en skade på 17' km(reparasjon) og på 32'km (platerette), den siste i sept. 2009.

Tidl. Eier har ikke informert om noe av dette / (eller vist om det for den del)

Nå har det seg at framskjermer har flasset av i hjulbuen og nå begynner og ruste.

Hva kan jeg gjøre med dette? Må da nesten være noe garanti / reklamasjon på dette siden det må være noe feil med måten de har rettet eller lakkert dette på?

 

Håper det finnes noen med noe erfaring eller tips på dette :)

 

Mats-

img0934uv.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist det er rust der eg trur det er / nede ved kanal / a-stolpe på h,framsjerm so er det nokk steinsprut som er orsaken til den rusten du har fått, dervad ingen garanti

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erfaring tilsier at det må du punge ut for selv,

Snakk med de på møller så får du nok et ganske klart svar på det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er nede ved frontfanger... Men er grunnet gammel oppretting har lakken begynt og slippe / underlaget ruster...

Men takker for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det akkurat det det var skade, så det er sparklet på hjulbuen der og det er under 5 år siden det er gjort, skal du få det på reklamasjon. Om det er er seriøst verksted vel og merke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Audi A4 (b7) 2008 mod, som nå har gått 85'.

Denne bilen har hatt etter service historikken en skade på 17' km(reparasjon) og på 32'km (platerette), den siste i sept. 2009.

Tidl. Eier har ikke informert om noe av dette / (eller vist om det for den del)

Nå har det seg at framskjermer har flasset av i hjulbuen og nå begynner og ruste.

Hva kan jeg gjøre med dette? Må da nesten være noe garanti / reklamasjon på dette siden det må være noe feil med måten de har rettet eller lakkert dette på?

 

Håper det finnes noen med noe erfaring eller tips på dette :)

 

Mats-

 

Hei Mats,

 

Jeg har en B8 2009 (over 3 år gammel ) hvor akkurat det samme har skjedd. Hadde fått noe steinsprut i begge hjulbuer ned mot kanalen. Dette hadde medført "lakkslipp" og det flasset. Da jeg kom ut på Gumpens Auto i Kristiansand for og få fikset det ( regnet med og betale dette selv ), sa de at dette er feil fra fabrikk. Lakken skal ikke slippe selv om du får steinsprut. De tok bilder, sendte inn til Møller og enden på visa ble en reklamasjonsak. Begge forskjermer ble tatt av og hellakkert på nytt, de la også på en spesiell folie nederst for å beskytte mot steinsprut. Alt sammen på Møllers regning. Dette kaller jeg TOPP Service!!!

 

Henrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er overgang framskjerm/frontfanger man ser der? Ser hvertfall ut som vanlig steinsprutskade..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.