#1 Skrevet April 17, 2005 Søndag morgen og kl. er 09:20... "hvorfor i helv.... kimer mobilen nå dahhh!!!!?!" Eyyy.. skal på motorfestival jo!!! At det ville bli bedre enn nattens "råner-race" var det ingen tvil om (Kaldt og lite action ) Hadde bestillt "pickup" av en av "værste-mate"`ene, Nina Marie (Red. Heretter omtalt som N-M). Hun var t.o.m i rute og kl. 11 stod vi og ventet på Kjetil B (Red. Heretter omtalt som Kjetil B) på "On da run" på Ryen. Så startet den vilde ferden fra Ryen til Hellerudsletta. Siden alle "kåppers" sov lenge idag etter oppstyret på Metro`n i går kveld, så benyttet vi sjansen til gi flatt jern oppover E6. N-M likte dårlig at Kjetil B prøvde å dra i fra og ga ham "killerblikket"... ..og hvor han da svarer med denne usportslige oppførselen!! "EAT MY DUST, SUCKA!!!" Vel fremme var det bare å brøyte seg frem blandt autofile og småbarnsfedre som hadde fått lov til å reise HVIS de tok med barna. Første stopp var jo selvfølgelig VACN`s vokskabinett. Snakker om naturtro dukker!!! Kjetil B fikset raskt det lave dekktrykket på Håkons GT! Til min store forferdelse oppdaget jeg eksen inne i hallen og tok kjappt dekning...! Hun ville selvfølgelig klikke om hun så meg sammen med Kjetil B... hmmm.. eller!?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2005 Bortsett fra voksfigurer så inneholdt også standen biler... Kjetil B var fryktelig sliten idag, så han brukte hver eneste mulighet til å ta en cowboystrekk! Han prøvde også å få med seg ei berte i rosa joggedress, på litt moro på "fellen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2005 Er jo fra bygda... og GJETT om jeg ble glad når det også var villige bygdetøser på festivalen!!!! Jiihaa Jeg har blitt litt mer urban de siste månedene og når N-M minst ventet det så tok jeg ett skikkelig tak i "stumpen" hennes... ...og som resulterte i at hun klikket totalt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2005 Det var også kjendiser på plass.. her i form av 1 stk. Rune Rudberg. Hvorfor var han på handikapp toaletten??? ...meennnhh??? Er det ikke???? NINA MARIE DA!!!!! Vi kan også nevne at JODA var tilstede! Noen ganger ser man ting man helst ikke vil se.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2005 Nyeste Beemer M3 ble også vist på Motorfestivalen Ahhhh..PÅÅÅÅÅRSSSJER!! Rieger leverer nå også til truckergutta!! Je fann je fann.. en SINNSYKT rå farge hos "House of Kolors" (Ringe lakkereren i morgen... ) Var en del "skeive" på festivalen også... Hva smiler du av da Håkon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2005 N-M prøvde så godt hun kunne å overtale Håkon om at det er NYE Ævdier som gjelder Prøvde å få med meg Kjetil B på litt "Chitty Chitty Bang Bang"..men neida! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2005 Sjekk blikkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2005 Jeg benyttet også sjansen å lære litt om posering av N-M. Modellemne ja!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2005 Jeg og Nina Marie har bare en ting å si: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2005 Nå skjønner jeg åffer den karen var så stille når jeg var å hilste på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 17, 2005 Modellemne ja!!!! Modellemne vel, med et par timer i homsegrillen og et litt mer bestemt blikk så kanskje. Du har sett litt for mye "Whatevah!" (Ricki Lake) i det siste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 17, 2005 Modellemne vel, med et par timer i homsegrillen og et litt mer bestemt blikk så kanskje. Du har sett litt for mye "Whatevah!" (Ricki Lake) i det siste? ...skulle ha vært mulighet å blokkere høyreklikk og "save as" kjenner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 18, 2005 Ser ut som om dere har hatt det gøy i helga i hvertfall, og det er bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 18, 2005 Hehe! Morsomme bilder med artige kommentarer;) Var også innom messa i går. Hadde sett for meg at flere bilklubber var representert,men for min del holder det lenge med VACN:) Hyggelige folk var det på standen også Sølvpilen er bare helt kanon!! -Anders- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 18, 2005 Detta var bra det... Ser ut som det var en morsom tur...mye bra bilder og kommentarer. Ble litt nysgjerrig på Nina og Rune jeg nå på handicappen .... ;-) (ikke for å erte men ert ert) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 18, 2005 hehe halarious thred! funny! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 19, 2005 du er morsom du thomas... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 19, 2005 hehe.... Fint lese stoff Mye fine bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...