4 hjuls kontroll av bil med coilovers, verksted vil ikke utføre?

Anbefalte innlegg

Har i dag ringt to verksteder og fått beskjed fra ene att de ikke vil utføre 4 hjulskontroll på min 98 modell a4 b5 pga de ikke vet om bilen tåler senkinga og er redd de skal gjøre ting værre enn de er? Noen som har tips om hvor i nærheten av jessheim jeg kan få utført 4 hjulskontroll litt kjapt? Bilen min har "spist opp" 2 hakka 5 på 3 mnd, så dette haster

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om den er senka endel så får du vel ikke rett camber verdi, da det ikke er justeringsmuligheter på mulitiling . kan være derfor de ikke vil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er ganske lav spesielt bak. Men sa ingenting om hvor mye den er senket til verkstedet. Det aner jeg ikke selv heller siden bilen aldri har vært orginal i mitt eie..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leverte min b5 hos dekkmann på Rud. De ordna det der og da, og det var alldri snakk om noe negativt med coiloversenne, heller tvert i mot da han som tokk testen var lit bil intreser selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel justere coiloversene til ønsket høyde også før jeg leverer den inn til 4 hjulskontroll. Ser ikke helt vitsen med og handle meg nye sommerdekk når bilen praktisk talt eter bakdekk. Begge bakhjula er blankslitte på innsiden etter og ha kjørt den fra 21 januar til nå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olsen Auto (Mekonomen verksted) på Jessheim ordner dette for deg.

Eks. Møller verksmester som driver det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha takker for tips, da prøver jeg ringe dem. Vært greit og fått det i orden så jeg slipper att den spiser mer dekk. Tenkte få på noe sommerhjul etterhvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.