#1 Skrevet April 18, 2012 Hei holder på å bytte bensinpumpe på bilen min, Audi a4 b5 1997 model.. har funnet en guide på internett hvordan man får bytte den. Her er linken, http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a4-s4-rs4-b5-1994-2001/245679-how-to-bytte-bensinpumpe.html Men problemet er å få pumpen til og løsne.. har prøvd å prøvd nu.. Men får pumpen altså ikke løs! Var bare pent nød til og avslutte denne jobben nu, Ble så svimmel å rar i haue etter all den åndinga av bensinen. hehe.. Ifølge han som har laga den guide der, så er det bare og stikk hendene i tanken og vri den mot klokka, Den sitter noe inn i H***** her! Fins det noen andre måter å få den løsna på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2012 Har gjort dette selv og fulgte samme guiden og den sitter noe j... Men bare gjør som det står så skal det gå greit. Men det er litt tricky å få den på plass igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2012 Huff! Ja får bare prøve igjen da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2012 Er ganske hardt å få vridd den mot klokka. Jeg har brukt en tersj de 2 gangene jeg har byttet. By the way...min erfaring er at en Audi bensinpumpe holder i snitt 281500 km...basert på 2 biler, der begge gikk innen noen få tusen km fra hverandre... Hvor langt har pumpa di gått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2012 OT: Bensinpumpen på S6'en min ble byttet på 120K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2012 OT: Bensinpumpen på S6'en min ble byttet på 120K Men så har den vel levert ca like mye bensin på 120k, som pumpa i en a4 har på 280k.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2012 Men så har den vel levert ca like mye bensin på 120k, som pumpa i en a4 har på 280k.. Antagelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2012 Hei hvor langt pumpa mi har gått det vet æ ikke! bilen har gått nu 250 tusen ca, men har fått bytta pumpa nu, så bilen går som en klokka nu! :) var et He****^* å få bytta DEN! herregud, ringte audi å spurte ka dem sa, vakke mye til hjelp må æ si, eneste dem sa at dem brukte en ring over pumpa å skralla så fikk dem den løs... heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2012 Trur pumpa mi gikk idag... 314k km..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...