#1 Skrevet April 18, 2012 (endret) satser på å starte i 2 tiden vi har 12 - 13 carter disponibelt i 40 minutter! koster egentlig 400 kr for 30 minutter, men vi betaler 400 for 40 minutter her blir det første mann til mølla som får kjøre.. vi reiser på peppes og spiser pizza etter kjøringa om folk blir med på det skriv i tråden her den som skal bli med! Mvh Rolf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2012 Når på døgnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2012 Når på døgnet? rundt 2 tiden satser vi på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2012 Som det ser ut no så er ja fri på dette datu og uten forendringer så blir ja me. Men hvis det blir stort oppmøte så kanskje det er mulighet til at to mann deler på en cart? dvs 200 kr før 20 min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2012 Jeg kommer..Er også klar for ett 40 minutts LeMans løp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2012 Som det ser ut no så er ja fri på dette datu og uten forendringer så blir ja me. Men hvis det blir stort oppmøte så kanskje det er mulighet til at to mann deler på en cart? dvs 200 kr før 20 min? Høres bra ut ej kan også dele om de skulle komme fleire folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2012 Klar! Satsa på finevær og horn gjennom hjelmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2012 klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2012 Er iallefall meldt strååålende sol på søndagen ifølge yr! Meeeget oppegående! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 24, 2012 Ditte må man vel berre få med seg ja 40 min Le Mans e hardt for en utrent kropp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 24, 2012 For sjå om eg tar meg en tur ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 25, 2012 folk som skal må skrive att dei kjem, ikkje kansje.. for vi må nødt og vite kor mange carter vi skal reservere.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 25, 2012 folk som skal må skrive att dei kjem, ikkje kansje.. for vi må nødt og vite kor mange carter vi skal reservere.... Da foreslår jeg at det settes en påmeldingsfrist Sitter litt på gjerdet selv om jeg kan eller ikke... har veldig lyst, men er ikke sikkert jeg er i Ålesund på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 27, 2012 Ej å broderen kjøme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 29, 2012 Håp om at det tørker opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 29, 2012 Håp om at det tørker opp? Ja, Vi satser på det vertfall;) Vi møter vertfall opp litt før 2 så ser vi derfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 29, 2012 Knall vær sola skinne der så de tørka nok opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 29, 2012 Good! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 29, 2012 fine forhold! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 29, 2012 Resultatliste å fleire bilder takk Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 29, 2012 (endret) Resultata fra go-kart kjøringa blei som følge: 1. Aleksander Urke 2. Jimmie Nygård 3.Harald Sandvik 4. Rolf-Kristian Salen 5.Ole Johnny Tønnesen 6.Morten Skår 7.Andreas Olsvik 8.Steffen Hansen 9. Står Blankt 10.Marcus Hansen 11.Martin Skår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 29, 2012 Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 29, 2012 Baaaahhh..Heilt gåen i kroppen,og har jordsmak i kjæften. Neste gang vil jeg ha bremser også hehehe Takk for laget folks,flott initiativ fra lokallaget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 29, 2012 Aaaaalt før lenge siden vi kjørte ilag, er ju dritmorro!! Må ta en ny runde fortest mulig når mine armer har komt sej igjen, kanskje neste år?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 29, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...