#1 Skrevet April 18, 2012 Hei, har tenkt og skifte ut "diesel" eksoseb på golfen min og lurer på om jwg kan sette på gti eksos bolt on? Eller om det er mye modding som må til? Er snakk om hele anlegget fra caten og bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2012 Hvorfor bytta så mye av eksosen? Får ikke noe lyd eller effekt av det. Jeg bytta bare bakerste del, altså fra bakstilling og bak. Kappet ut den orginale og festet GTI eksosen. Orginal GTI eksos passer rett på, er bare litt større diameter på røret, men det er ikke noe problem å fikse. Hvordan det passer hvis du skal ha ha uorginal eksos vet jeg ikke helt da de har litt spessielle flenser osv..men alt passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2012 Takk for svar :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2012 Hei, har tenkt og skifte ut "diesel" eksoseb på golfen min og lurer på om jwg kan sette på gti eksos bolt on? Eller om det er mye modding som må til? Er snakk om hele anlegget fra caten og bak Hvor har du planer om å handle? Kikker litt etter i bakpotte til en Golf 6 GTI to rør ut for tilpasning på min Touran. Tips til leverandør mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2012 Har snakket med en på forumet her som skal selge sin GTI eksos Men hvis du finner noen andre leverandører mottas det med takk ditto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2012 Svein: På touran MÅ man kappe i stålet bak fangeren for å få potta til å sitte fint.. Ellers blir stussende hengende for langt ned.. Blir veldig trillebår look Så custom er nok veien å gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2012 Svein: På touran MÅ man kappe i stålet bak fangeren for å få potta til å sitte fint.. Ellers blir stussende hengende for langt ned..Blir veldig trillebår look Så custom er nok veien å gå De sa det hos Svendsen Eksos i Skien også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...