bytte sentrallåspumpe uten fjernkontroll

Anbefalte innlegg

Sentrallåsen tok kvelden her for en stund siden. Fant ingen synlige lekkasjer men hørte at pumpa sto å gikk etter at bilen var avslått. På verksted fant de ut at det hadde kommet vann og irr på koblingene til pumpa pluss de som er festet på den , og at noen pins på koblingene var knekt. De skulle ha 8000 for ny pumpe pluss montering. Nå har jeg fått i en brukt en , siden bilen min ikke har radiostyrt sentrallås. Nå som jeg var inne på service nevnte jeg den pumpa , og de skulle se på det sa de . Da jeg hentet bilen var intet gjort men fikk prisoverslag på alt som måtte utbedres ol. Da skulle de ha 3800 for å montere pumpa og bytte 10 stikker og disse "boksene" som kobler pumpa til bilen. Jeg mener , er det ikke bare å bytte stikkene , koble til pumpa og thats it? Er det noe koding og slikt som må til da jeg ikke har bil med fjernbetjent sentrallås orginalt? Dette er en 2000 mod a4 b5 1.8tsq . Sikkert dumt spørsmål men jeg har på følelsen av at jeg blir flådd her om de bare trykker den på plass , kobler til to kontakter og så 3800 takk....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enlig med deg at det hørtes mye ut...

Men så vet ikke jeg hva de har tatt med i den prisen.

Måtte være hvis de skal feilsøke på dørlåsene, av mistanke om at de lager korsluttning mot jord pga fukt - som jo vil gjøre at pumpa går hele tiden...?

Å bytte bare pumpa, og bare koblingene rund den bør være en grei sak men kan ikke si sikkert for jeg har ikke gjort det selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.