#1 Skrevet April 18, 2012 Ja, vi vet det krasjer med Hadeland.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=236162 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2012 Kjedelig.. Synes klubben kan begynne å benytte treffkalenderen litt bedre, slik at man får dratt på treff uten at noe kræsjer:-] sku likt å vært her også:-] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2012 kan dere ikke bare komme til Hadeland alle sammen da? hehe! jaaaa woooohooo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2012 Hehe.. Ser det, og jeg synes vi sjekket veldig bra før vi bestemte oss! Men nå er det jo engang slik at april-mai-juni er spekket med helger og fridager, så det må nødvendigvis bli noe overlapp! Før har vi sloss med både Haldentreff og vaffeltreff i Son, så vi er relativt fornøyd! Treffkalenderen synes jeg er litt vanskelig å forholde seg til, all den tiden svært få bruker den. Jeg ser dessverre også ironien i denne uttalelsen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2012 men hvorfor må man ha alle treffene i mai? hehe ta et treff i juli da vel hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2012 V Å R mønstring? Må jo sette i gang en eller annen gang, og april er dessverre ofte vel kald og våt! Vi skal ha flere treff, vi! Juni: Gokart og LeMans 24-timern! I juli er de fleste dessverre på ferie, men jeg synes absolutt juli er en topp treffmåned! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2012 Tidspunktet er nå spikret, vi starter kl. 10.00, med privat omvisning kl. 12.00. Dette har vært en suksess tidligere år, så det er bare å komme hvis du ikke har vært på bilmuséet før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...