Vårmønstring Vestfold lokallag 28. April

Anbefalte innlegg

Kjedelig.. Synes klubben kan begynne å benytte treffkalenderen litt bedre, slik at man får dratt på treff uten at noe kræsjer:-] sku likt å vært her også:-]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan dere ikke bare komme til Hadeland alle sammen da? :D hehe! jaaaa woooohooo :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ser det, og jeg synes vi sjekket veldig bra før vi bestemte oss! Men nå er det jo engang slik at april-mai-juni er spekket med helger og fridager, så det må nødvendigvis bli noe overlapp! Før har vi sloss med både Haldentreff og vaffeltreff i Son, så vi er relativt fornøyd! :P

Treffkalenderen synes jeg er litt vanskelig å forholde seg til, all den tiden svært få bruker den. Jeg ser dessverre også ironien i denne uttalelsen.. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hvorfor må man ha alle treffene i mai? :P hehe ta et treff i juli da vel :D hehe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

V Å R mønstring? Må jo sette i gang en eller annen gang, og april er dessverre ofte vel kald og våt! ;)

Vi skal ha flere treff, vi! :D

Juni: Gokart og LeMans 24-timern!

I juli er de fleste dessverre på ferie, men jeg synes absolutt juli er en topp treffmåned!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidspunktet er nå spikret, vi starter kl. 10.00, med privat omvisning kl. 12.00.

Dette har vært en suksess tidligere år, så det er bare å komme hvis du ikke har vært på bilmuséet før!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.