#1 Skrevet April 18, 2012 Hva koster en ny originaljekk til Audi A6 C4 Avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2012 trur jeg har en liggende i S6 delebil, vil du kjøpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2012 trur jeg har en liggende i S6 delebil, vil du kjøpe? Hm, litt langt å kjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2012 kan sende med posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2012 kan sende med posten Hvor mye skulle du hatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2012 kom med bud. men må dobbelsjekke i morgen om jeg har liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2012 (endret) kom med bud. men må dobbelsjekke i morgen om jeg har liggende Hm, aner ikke hva en sånn jekk er verdt jeg ass:p 300kr kanskje. Hva syns du er fornuftig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2012 send meg melding på 94498745, så tarvi resten over meldinger imorgen når jeg har ftt sjekket om jeg har jekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2012 Noen andre som har en slik jekk? Mats hadde visst ikke allikevel. Finner ikke noen på nbfbildeler.no heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2012 Har en liggende, må sendes. Må ha 200, om ikke kastes den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 20, 2012 Har en liggende, må sendes.Må ha 200, om ikke kastes den. Den er i brukbar stand ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 20, 2012 Skal sjekke... Har ikke jekket så mye med den akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 26, 2012 (endret) Skal sjekke... Har ikke jekket så mye med den akkurat Send priv melding her, så tar vi det derifra:) Lagt til etter 5 dager 14 timer: Tormod Holiens jekk var visstnok rusten og fæl. Original jekk er veldig kjekt å ha hvis man skulle punktere langsmed veien. Er det noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 9, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...