#1 Skrevet April 19, 2012 (endret) Sliter med at min 90 2.3 med NG motor stopper når den blir varm. virker som den drukner i bensin. Venter enn litt så får en start, men så snart enn trykker inn gassen så stopper den igjen. Er dette en kjent feil og hva kan jeg gjør for å fikse det Georg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2012 når den stopper, sjekk om halgiver gir signal.... når den holder på å dø totalt så vil den ofte kun bryte kontakten når den er varm... Men dette er vel en relativt nyerverva bil? Kunne sikkert vært greit å gå over den litt å tittet etter potensiell falskluft m.m. selv om dette trolig ikke er problemet nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2012 Fant ut at feilen lå i at det stod i et uroginalt batteri med for høye poler. Dette gjorde til at + polen tok opp i panseret å kortsluttet batteriet. Dette hadde tappet batteriet helt. Nytt batteri installert og deksel for å unngå at polen får kontakt er satt på. testa å fungert så nå er det action igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2012 Jøss, er det mulig uten å får svarte merker i panseret + bulk.. spesielt om du setter batteriet riktig vei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2012 tydeligvis , den traff bare akkuratt såvidt. var en liten bulk på innesiden av panser. tipper polene egentlig skal være ned mot motorrommet og ikke opp mot frontruta orginalt. Vanskelig å sette denne feil vei da + og - kabel kommer opp på hver sin side av batteriet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2012 heh, akkurat, uflaks! Mine er opp mot frontruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2012 Polene skal vende mot frontruta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2012 godt å vite da er det polene som er for høye da på biltema batteriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...