#1 Skrevet April 19, 2012 hadde bilen på verksted i går,og de skulle blant annet lese av feilkoder,og slette dem. men de fikk ikke kontakt med bilen i det hele tatt,han sa at det virket som at det ikke var strøm på kontakten. er det egen sikring på diagnose kontakten?eller er det noe annet som kan være feil? bilen er en 98 vw golf 4 gti,og er chippet om det har noe og si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2012 han hadde på tenningen eller? hehe! ganske viktig det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2012 det regner jeg med at han hadde ja,er vel vag de har best greie på. han sa at det virket som at det ikke var strøm på kontakten i det hele tatt,men han målte ikke,da de fikk bilen til og gå mye bedre på tomgang uten og lese av feilkoder(møkkete lmm) men er det en egen sikring på diagnosekontakten? har feilmelding på airbag,så er greit og prøve og få slettet den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2012 hadde bilen på verksted i går,og de skulle blant annet lese av feilkoder,og slette dem.men de fikk ikke kontakt med bilen i det hele tatt,han sa at det virket som at det ikke var strøm på kontakten. er det egen sikring på diagnose kontakten?eller er det noe annet som kan være feil? bilen er en 98 vw golf 4 gti,og er chippet om det har noe og si Sikkringen på OBD2 kontakten går ofte sammen med sigaretteneren. Hvordan Radio har du i bilen? Jeg ville koblet fra cdspilleren og prøvd igjen. Mvh. Christian Digtal Speedometerservice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2012 sitter en sony spiller i den,skal sjekke om sigaretteneren virker(om jeg har det da?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2012 prøvde sigarettenneren i stad,og den blir ikke varm,så da er det kanskje en sikring som har røket da? tenkte og sjekke sikringene,men må jo plukke av vindusviskerarmene jo,lettvint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2012 Sikringsbox'n er på venstre siden av dashbordet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2012 så bare kjapt over i motorommet,og så at det var samme boksen som det var i gamle audien,så trodde sikringsboksen var der,da skal jeg se over sikringene i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2012 sjekket mere ang sigarettenneren,og sikringen er hel på den,men kan kontakten bare ta kvelden da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2012 sjekket mere ang sigarettenneren,og sikringen er hel på den,men kan kontakten bare ta kvelden da? prøv å sjekk flere sikringer på gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 21, 2012 fant en 10a sikring som hadde brent,det er til s-kontakt,er det til diagnose kontakten(krysser fingrene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2012 Har golf 1,9 med samme problem, har ikke sjekket kontakten, men ABS lampa lyser, på min så er det en gåen 50A sikring til motorstyring. Denne står over batteriet. Abs fant jeg nylig feil på og alt var i orden, men så lyste lampa igjen pga denne sikringen som er kaputt tanker jeg Sikringen går til motorstyringa fant jeg ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...