#1 Skrevet April 18, 2005 Hallo folkens. Da er det snart klart for Vårmønstring på Lagunen storsenter. Info: 5. mai Vårmønstringen i Bergen Sted: Lagunen kjøpesenter Arr: Motorklubbene i Bergen/BACC For dem som ønsker å dra hit vil det bli felles crusing fra Audi sentreret klokken 10.00 så møt opp. Vi har i år ingen avtalt/leid plass på lagunen men vi prøver å få laget til et samlingspunkt for VW AUDI inne i førsteetasjen på parkeringshuset, derfor er det greit at vi kommer samlet opp, slik at vi kan ordne oss til slik at alle bilene parkerer på samme sted. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2005 Møter der eg vet du........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2005 Stiller selvfølgelig !! Med nypolert bil og felger ! Snakkes ! Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2005 Kjempe bra Ørjan!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2005 Håper bilen er fikset til den tid, er den det, da kommer eg selvsagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2005 Selvfølgelig reiser jeg på jobb den 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2005 Jeg skal ned dit. Men skal stå på Vwacb sin stand med campingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2005 Noen som kan låne meg noen 19" felger til den dagen? Felgene mine ser ikke noe bra ut for tiden...og det må jeg leve med i år.... I tillegg kan jeg få se hvordan den vil se ut til neste år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2005 Får håpe bilen er klar til den tid, og da stiller jeg seff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2005 Selvfølgelig reiser jeg på jobb den 3 kan ikke jeg bare låne bilen din da espen?? min er jo ikke noe særlig å stille ut for tiden.. hehe.. du er med på den!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 29, 2005 Selvfølgelig kan du låne den Nei du, den skal nok inn for noe lakk fiks mens jeg er vekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 29, 2005 Kommer 2 stk fra vestfold også..men vel å merke ikke bare for å ta del i dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 30, 2005 Det hørse supert ut! Da blir vi enda flere! kjempe greier. Du kan jo ringe når dere er i området 92057720. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 4, 2005 Jeg stiller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 4, 2005 Kommer jeg og! Fyllasyk og oppbrukt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 4, 2005 Da er det senga for meg. vi ses morgen alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 4, 2005 Stiller jeg. Sees i morra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 5, 2005 Da er det senga for meg. vi ses morgen alle sammen Dæven du legger deg tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...