#1 Skrevet April 19, 2012 Skriver kort i håp om få svar. Har lagt merke til når motorer en kald, får jeg som regel turbotrykk ca. 1,3 bar Så snart motoren nærmer seg 60 grader varierer trykket mellom 0,4 - 0,6 bar. På en god får jeg 1,3 i ladetrykk, men det skjer ikke ofte. Noen som har hatt lignende problem eller noen ideer? A4 1.8TQ B5 Mvh Elias 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2012 Hei, bilen din går i nødmodus, det kan være flere grunner til dette, les av feilkoder så får du en pekepinne. Jeg tipper at den "overbooster", altså av en, eller annen grunn ikke klarer å holde nede ladetrykket. Sjekk N75, samt vacumslanger til N75 og wastegate og stag. Du bruker ikke boostcontroller, eller noe anna uorginalt mikk makk.? Og som et lite tips, 1,3bar ladetrykk og full gass på kald motor høres vondt ut for motoren din, vil du at det skal vare så vent til den er varm før du presser den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2012 Feilkodene er feiltenning i random cylider og 4. cylinder. Bilen er chippet av MTM og ECUen ber om 1,35 bars ladetrykk. wastegate er sjekket, burde vell sjekke slanger og men tviler på at det er lekasje side jeg får rett ladetrykk på en god dag. Som jeg skrev: Har lagt merke til at den får 1,3 bars ladetrykk ved kald motor. Kjører såklart ikke med full gass på kald motor. Takk for svaret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2012 Kan godt vere du har lekkasje selv om du ikke alltid har det, det har jeg selv hatt at en vaacumslange har køddet og vert litt av ved varm motor, og at den plutselig kommer på igen. Hadde tidvis problem i ca en mnd på og av før den tilstutt hoppa helt av og tvingte meg til å finne utav det... Sent from my U8800 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2012 Da skal jeg få sjekket slanger og n75 ventil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...