#1 Skrevet April 18, 2005 Er det noen som ønsker klubbeffekter, dvder eller annet fra klubben så kan dere legge inn hva dere vil ha her, så tar vi det med oppover på treffet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2005 Er det noen som ønsker klubbeffekter, dvder eller annet fra klubben så kan dere legge inn hva dere vil ha her, så tar vi det med oppover på treffet... Jeg kunne tenkt meg noen T skjorter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2005 Er det noen som ønsker klubbeffekter, dvder eller annet fra klubben så kan dere legge inn hva dere vil ha her, så tar vi det med oppover på treffet... Har fortsatt ikke fått kalenderen for 2005, så fint om du tar m den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2005 Kenneth: Størrelse ville ha vært fint, eller bruker du samme som meg? Snill hest? Tar med kalendere, skiltplater og klistremerker til de som ønsker, men det hadde vært greit og visst hvem som skal ha så jeg vet hvor mange jeg skal ta med... Og om du har nye eller gamle skilter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2005 Jeg er litt interessert i T-Skjorte str L. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2005 Kenneth: Størrelse ville ha vært fint, eller bruker du samme som meg? Snill hest? Tar med kalendere, skiltplater og klistremerker til de som ønsker, men det hadde vært greit og visst hvem som skal ha så jeg vet hvor mange jeg skal ta med... Og om du har nye eller gamle skilter... En stk large sort T skjorte..og skilplater til nye skilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2005 Er det noen som ønsker klubbeffekter, dvder eller annet fra klubben så kan dere legge inn hva dere vil ha her, så tar vi det med oppover på treffet... Kan du ta med en del klistremerker? Sikkert endel som trenger det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2005 Kan du ta med en del klistremerker?Sikkert endel som trenger det.. Har hørt at klubbussen muligens skal oppover, men skal sjekke for sikkerhets skyld... Hvis ikke, skal jeg seff ta med... Det og Skiltplater om noen ønsker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2005 Kan du ta med et par eksemplarer av treffpunkt nr4 2004 også tror du? Jeg skulle gjerne hatt et par stk av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2005 Klubbussen kommer oppover. Vi jobber med den nå så den er på hjulene til lørdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 27, 2005 Det høres veldig bra ut! Dere er flinke!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 27, 2005 Takk for det! I dag har jeg, Bjørn Carlsen og John Kopperud vært veldig flinke.. Gjenstår bare noe småtteri nå så er alt klart. Så da er den klar til lørdag!! Blir en del effekter med oppover.. Noen bagger og video/DVD. Masse klubbaviser og kalendere, Skiltplater mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 28, 2005 Skiltplater hadde vert fint... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 28, 2005 Har med noe skiltplater! Skal se om jeg får skaffet noe flere.. MVH Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 30, 2005 Thomas har fått klar klubbussen til helga... Ble dårlig med t-skjorter, dem rota Tollpost bort... MEN vi har men noen tennisskjortet og annet snacks... Så det går ann å få seg noen effekter. Satser på fint vær i morgen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...