Bilen helt "død"/tom for strøm

Anbefalte innlegg

Opplevde noe merkelig når jeg skulle starte bilen nå. Den var helt tom for strøm. Sentrallåsen virket ikke, ikke lys i kupéen og ingenting skjedde når jeg vrei om tenningen.

Bilen har stått på verksted i 3 uker, men jeg har vært ute å kjørt 3 ganger etter jeg fikk den igjen. Senest i dag tidlig.

Batteripolene sitter på og "tilstandslyset" var sort og indikerte at batteriet trengte lading.

Jeg forsøkte å sette på en lader, men jeg fikk ikke endret moduset på laderen slik at jeg fikk ladet. Hadde det litt travelt siden jeg skulle på jobb, så mulig jeg ikke gjorde det riktig.

Etter at jeg fikk den igjen fra verksted har jeg også merket at den reagerer litt seint når jeg tar nøkkelen ut av tenninga etter å ha kjørt. Det tar litt tid før lyset i kupéen går på og dørene låser seg opp

Hva kan være årsaken til dette? Kan legge til at dørpaneler er ute så kontaktene i døra er ikke koblet til noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.