#1 Skrevet April 19, 2012 (endret) Har en vibrasjon/bevegelse i Coupe'n nå som jeg ikke er helt sikker på hva er. Merker den kun på lavt turtall i rolig fart (under 40). Bråker ingenting. Har egentlig kommet fram til at det er èn av to ting: -Mellomaksel ikke balansert (Mest fordi den har vært av og på uten merkinger, og det er tydelig at ved opphenget på midten er akselen nærmere den ene enn den andre siden. -Dekk som ikke har tålt lagring og ikke er 1005 runde. Bilen har stått stille i hele vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2012 Vil ikke en mellomaksel som er ute av balanse lage lyd når man kjører i høyere hastigheter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2012 Ved montering av Mellomaksel skal det ikke ha noe å si om den blir montert ulikt iforhold til forrige gang. Så lenge man er sikker på at kontaktflatene er rene slik at det bli 100% kontakt Og ved kast i aksling , ville det blitt værre desto høyrere fart den har. Og den har en del som er lengre enn den andre i forhold til krysset i senter. ( hvis jeg forstår deg rett) Hvordan er dekkene lagret? ståeende eller liggende? Jeg kan merke vibrasjon hvis den har stått en stund på betong gulvet , men det kommer seg etter noen km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2012 Riktig. Da tror jeg at jeg kan se bort ifra mellomaksel. Dekkene har blitt 'lagret' stående på bilen i flere måneder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2012 Kjør en god tur og få litt varme i hjula.. så ser du om det hjelper. Har hatt bil lagret lenge jeg som har føltes som en har kjør på firkanta hjul når jeg begynte å kjøre igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...