#26 Skrevet Mai 3, 2012 tempsender 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 3, 2012 Når denne termobryteren blir varm, altså når vifta skal slå seg på; Skal det være null motstand igjennom termobryteren da? Helt riktig Kald motor - uendelig motstand (brudd) Varm motor (så varm at vifta skal starte) - null motstand (kontakt gjennom) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 3, 2012 Har en radiator med M20-sensor jeg kan bruke, bolt on.Den sensoren er forøvrig 3 stikk på. Hadde nok gått for denne løsningen ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 6, 2012 Fikset! Brukte den 3-polete sensoren Noen som vet hvilken sensor som viser temp i instrumentbrett? Regner med det er enten G62, G82 eller G83. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 6, 2012 Vil tro det er et samspill mellom G82 & G83, ettersom begge går inn på instrumentbrettet. G62 går inn på Motronic-ecu'en, så den har vel kun med motorstyring å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...