#1 Skrevet April 20, 2012 Dette er en PCS D-200 Dash Logger som jeg vurderer og selge. Den er noen år men har kun vert brukt en måned i bil. Denne selges uten ekstra sensorer. Usikker på hva en slik kan værer verdt i dag. Jeg betalte 8000 da den var ny. Pris 5000 / Bud Richard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2012 Bilde? Ingen sensorer med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2012 Bilde? Ingen sensorer med? http://www.powertraincontrolsolutions.com/hiddenlogging.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2012 bilder kommer. Jeg hadde en oljetrykk sensor men finner denne ikke igjen dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2012 (endret) Ingen som kan tenke seg denne? Lagt til etter 1 dag 18 timer: Ny Pris 4500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2012 billig, hadde jeg haft penger hadde jeg kjøpt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2012 Bringer denne til Toppen. Ingen som trenger en slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...