#1 Skrevet April 20, 2012 (endret) Selger noen felger jeg byttet til meg tiltenkt til C4n min. Dekkene som sitter på er nok ikke noe å ta vare på og som man ser på bildene trengs det oppfriskning. Dim som sitter på er 235/35/19. Det er en bulk i den ene felgen som jeg har sett iallefall (siste bilde) Selges 3000,- / bud Bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2012 hva er et på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2012 Hmm, det står på bilde nummer 8, men jeg klarer ikke tyde hva det står på denne pcn (er på verkstedet). Om du ikke klarer å tyde det heller kan jeg se på orginalbildet hjemme senere idag. Felgene ligger lagret hos moren min så har ikke muligheten til å sjekke fysisk før imorgen kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2012 Synes det så ut som orginalfelger, men det står jo not oem på det ene bildet. Vet du om det er ekte eller replica? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2012 (endret) Er replica som nevnt ja. Lagt til etter 3 timer 14 minutter: Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...