Trenger Audi 5 syl vrak blokk.

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en Audi 5 syl blokk som er ødelagt "beyond repair"! Jeg skal kutte den opp for å se litt på godstykkelser etc så det gjør ikke noe om den er rusten, har sprekker, hull eller andre store skader.

Er det noen som kan ha noe slikt liggende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en liggende.. 7a sådan..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger en Audi 5 syl blokk som er ødelagt "beyond repair"! Jeg skal kutte den opp for å se litt på godstykkelser etc så det gjør ikke noe om den er rusten, har sprekker, hull eller andre store skader.

Er det noen som kan ha noe slikt liggende?

Du kunne ikke gitt beskjed et døgn tidligere så hadde jeg tatt med, det var jo god plass her;

0144.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye for svar folkens!

Du kunne ikke gitt beskjed et døgn tidligere så hadde jeg tatt med, det var jo god plass her;

Jeg ville jo ikke at STW motoren skulle få "standardmotor: eek : eksem" på vei til oss;)

Neida, hadde jeg visst det et døgn før så hadde jeg sagt ifra!

Da henter jeg bare den blokka når jeg besøker svigers neste gang, eller så får jeg den når du skal forbi!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.