Anbefalte innlegg

I natt er det noen som har vært inne i bilen min: mad :. Ingenting ble tatt, og ingenting ble ødelagt heller.

De kom seg inn førerdøren via låsen på en eller annen måte (låsen er ikke skadet, og fungerer helt fint!), så jeg tror dette må være noen som har tilgang til verktøy som f.eks Viking bruker for å åpne dører for folk som har glemt nøkkelen i bilen.

Ved siden av meg stod det en svart Passat med åpen dør, så de har vært inne i den også, men så ikke ut som om noe var tatt der heller.

Dette skjedde i Dag Hammarskjøldsvei i Fyllingsdalen, bilen(e) stod rett utenfor ICA'en bak Oasen.

For dem som vet hvor dette er, så er dette et ganske traffikert plass, så disse folkene skyr jo tydeligvis ingenting: bh :

 

For øvrig skjedde samme greiene med damen min for et par uker siden (hun har en A6), bare at det den gangen var på Laksevåg, samme fremgangsmåte ble brukt så det ut som.

Døren stod på gløtt, men ingenting var tatt, og ikke en eneste ripe i bilen.

 

Dette er da en heads up for VAG-folket i Bergen, ettersom det ser ut som om disse personene har lagt sin elsk på VAG låser. Kan jo selvfølgelig også være et sammentreff.

 

Jeg har for øvrig ikke meldt dette til politiet ettersom ingenting ble tatt, og det ikke var noe skade på bilen.

 

Hold øyne og ører åpen folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bah! eg ville iallefall informert politiet så de er litt obs på dette! er greit at dei vet om det så dei er litt på vakt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok bare henlagt uansett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jojo, tenkte ikke at du skulle lage en sak på det, bare informere politiet så de vet om at det er folk som driver ugang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess. Skal se litt på det i morgen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politistasjonen her i Fyllingen er jo selvsagt stengt i morgen.

Så får ta det på mandag istedenfor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å ringe Operasjonssentralen på 02800 og informere dem om at det har skjedd. Får de mange nok slike telefoner fra hele byen så gir de melding over sambandet til patruljene så de kan være obs på saken. Dette er nok bedre enn å fortelle det til din lokale skrankevakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med riktige spaker så åpner du en dør på 2-10 sekunder, disse kan jo hvem som helst kjøpe på f.eks ebay.

 

Godt at ingenting ble ødelagt eller stjålet hvertfall, det er det viktigste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det. Er glad for at de ikke knuste noen ruter, eller bøyde ut døren elns..

Men er litt "ekkelt" likevel!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.