#1 Skrevet April 20, 2012 Selger en 98 mod AEB motor, med kmstand 284000. Denne fungerer fint. Lekker litt olje. Selges uten dynamo og turbo. Clutch , innsug, gasspjeld osv er medregna prisen Vil ha 7000 for hele motoren. Kan kjøre den ut, innen rimelighetens grenser for litt ekstra Denne kan selges i deler, men da vil jeg ha en del bud før jeg deler den. Isåfall beholder jeg toppen selv (trenger ikke kammer, innsug og gasspjeld) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2012 Vurderer å overhale denne , muligens større marked for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2012 Da trenger jeg toppen selv, så motoren selges nå i deler . Gasspjeld har jeg fått bud på kr 1000. Resten er tilsalgs. Kammene også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2012 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2012 Status og pris på stempler?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2012 Status og pris på stempler?? Motor er foreløpig holdt av til imorgen, en kar som ringte og var interessert men visste ikke om han trengte alt. Han ringer imorgen. Men om jeg selger, ønsker jeg 900 for de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 1, 2012 fortsatt til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2012 5000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 4, 2012 5k for komplett motor eller har du begynt å plukke av den ting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 4, 2012 5k for komplett motor eller har du begynt å plukke av den ting? Har ikke plukket av noe siden jeg la den ut for salg nei, men det som er nevnt i første post følger ikke med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 16, 2012 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 26, 2012 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...