#1 Skrevet April 20, 2012 Hei, har en Audi A4 05 B7 og lurer på om en kan bygge om fronten på denne til en b8 front ? Eventuelt hvordan Takk for svar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2012 slik http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b7/frontlykter/dayline-led-lykter-04-07_1 da trur nokk fleste som ser deg i forbi farten det er en b8 helt til de ser bilen bak du lurer nokk ikke de fleste her inne me noe sånt men vanlige "dødlige" ser det nokk ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2012 slik http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b7/frontlykter/dayline-led-lykter-04-07_1 da trur nokk fleste som ser deg i forbi farten det er en b8 helt til de ser bilen bak du lurer nokk ikke de fleste her inne me noe sånt men vanlige "dødlige" ser det nokk ikke Jo takk for det, har sitt på deia, men lure på på om det går å bygga om heile fronten med frontfangar å orginale led lykter ? Må vell skifta panser o, men om det e muligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2012 Tror du bare skal slå fra deg tanken med en gang, er vel ingen ting som passer over uten store modifikasjoner. Bygg heller om til B7 RS4 hvis du vil endre utseendet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2012 Jo takk for det, har sitt på deia, men lure på på om det går å bygga om heile fronten med frontfangar å orginale led lykter ? Må vell skifta panser o, men om det e muligt Alt er mulig.. Men det er så mye jobb at jeg tror du hadde glemt den tanken hadde du visst hvor mye;) INGEN ting er likt i fronten på en B7 og B8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2012 Noen her som kunne gitt meg noen tips til noen fine felger til denne da ? er sølv sedan* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2012 Noen her som kunne gitt meg noen tips til noen fine felger til denne da ? er sølv sedan* Det spørs jo hvor store felger du vil ha, hvordan utseende du vil ha, og hvor mye penger du har å rutte med. Du kan få alt fra brukte felger til 5000 kr til nye felger langt forbi 50.000 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2012 Det spørs jo hvor store felger du vil ha, hvordan utseende du vil ha, og hvor mye penger du har å rutte med. Du kan få alt fra brukte felger til 5000 kr til nye felger langt forbi 50.000 kr. Vil ha tips på felgar så passe biel eg å sjå på pris itte de. Tenkte meg 18 19" fårsjå ka så passa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...