#1 Skrevet April 20, 2012 Har en golf 3 som er senket, når jeg kjørt i kveld så kjennes det ut som når jeg kommer på våte kummlokk så drar hjulet som treffer kummlokket ut til siden: mad : Noen som vet hva som må gjøres her? Noen som har hatt samme problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2012 Hva med hjulvinkler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2012 Nei det er jo dette jeg lurer på da er det noen lett måte og f.eks stille spissing selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2012 Jeg vil anbefale å få tatt en hjulstillings justering med egnet utstyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2012 Ja har søkt litt på dette men har ikke funnet noen fornuftig måte og gjøre dette enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2012 Kost på deg en forstillings kontroll. Koster ikke skjorta og er verdt hver eneste krone. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...