#1 Skrevet April 20, 2012 (endret) Hella Micro DE-Xenon driving lights- Ser at man får kjøpt et kit m/alt som trenges her på ebay.(ca 3300 +norsk moms) Har ikke peiling på hva de koster i Norge, noen som vet kanskje? Lurte på om det kunne la seg gjøre å bytte ut tåkelysene i støtfangeren på en Allroad 2003 med denne, og bruke de som ekstralys/langlys. Gjerne kople de parrallelt med vanlig LANGLYS. Jeg tenkte rett og slett å sette de inn i samme hull som tåkelysene, med litt modding/branketter selvsagt, slik at det ser mest mulig originalt ut. Å sette de utenfor, på støtfanger eller noe annet er en vederstyggelighet, og det er helt uaktuelt. Må man ha tåkelys på bil? Tror jeg har brukt det knapt 1/2 time i løpet av de siste 10 årene. Trenger litt bedre lys, pga blind på det ene øyet, og glassøye i det andre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2012 (endret) Jeg har slike lykter på min bil, og har også hatt det på en tidligere bil. Husk at dette er fjernlys (og ikke kjørelys/nærlys). På min tidligere bil - Audi S4 B5 så erstattet jeg de originale tåkelysene med disse, funket fint bortsett fra at de blir litt fortere skitne så lavt nede. På min nåværende bil - A4 allroad så har jeg slike montert over skiltet bak grillen (jeg hadde først FF200 med xenon kit montert, men synes ikke bilen kledde det så godt). Prisen er kurant, jeg betalte samme pris i Euro når jeg var i tyskland i fjor, tror veil pris i Norge er ca 8000kr. EDIT: Lagt til bilde, du kan såvidt se de bak grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2012 Det er ingen som krever at du har tåkelys foran, så det er bare å sette i gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...