#1 Skrevet April 20, 2012 Videoer (eller bilder) av de aller beste situasjonene og de aller beste sjåførene fra mer enn 100 morsomme år med Motorsport, kjør på! Begynner med en fantastisk duell fra MotoGP for et par år tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2012 Og jeg følger like godt opp med en av de bedre rallyførerne gjennom tidene, Ari Vatanen. Her i en Opel Manta 400 i 1983 Manx Rally. Dette er trangt og raskt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2012 Og siden det er fredag kveld, her er mannen og bilen som knuste konkurrentene i alle bakkeløps mor, Pikes Peak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2012 Super-Galli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2012 Den første videoen har jeg ikke sett før. Fin fighting: ja : Denne er jo en klassiker: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2012 (endret) Min favoritt. Har vært postet flere ganger i mange tråder her, men verdt å dra frem igjen. Jörg Bergmeister og Jan Magnussens siste runder på Laguna Seca ALMS i 2009. Dette er spennende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 21, 2012 ken block, go to bed! kan ikke hamle opp mot dissa!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2012 fin den her og: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 9, 2012 Litt ufrivillig drifting på 1/4-mila 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...