1998 A6 2.5TDI Q Avant, webasto, navi, skinn, manuell

Anbefalte innlegg

1998 A6 avant, 2.5TDI Quattro med chip, manuell 6 trinn, original webasto og liten navigasjon, store kjørecomputeren, original xenon. Sølv med svart skinn, nytt sportsratt, originalt sportsunderstell. Originalt Blaupunkt anlegg med subwoofer. 19" S3 felger på sommer, 18" RS6-1 med Hakka 5 på vinter.

 

Prisantydning 105k. Veldig bra stand teknisk, reg.reim + alt forran der er nytt i januar ,med kvittering/garanti, kammer 100% bra. Bremser rund baut er nytt. Noe rust her og der. gått 195k.

 

Send PM om det er interessant.

 

FINN annonse kommer etterhvert når jeg har tid!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen, vurderer salg fortsatt. Nå er km-stand 197k. Selges ferdig EU godkjent, må bare få satt i de nye håndbrekkvaiere som ligger her så er den godkjent. Har satt i plate for å unngå EGR og tatt bort chip og bilen går bedre enn noen gang før. Nå synes jeg faktisk den er forholdsvis sprek! :)

 

Prisantydning: 80.000kr og er åpen for bud!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå på finn.no:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40967924

 

Tilbud til VACN medlemmer: Nye facelift baklamper og aerotwin visker forran og bak følger med! ;)

 

 

 

Time er booket 29. april for service og EU kontroll hos Møller. Fikset håndbrekket i går, så da skal den gli gjennom EU kontrollen :)

 

Prisen er diskuterbar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pris: 79.000kr inkl omreg.

 

Bilen er EU godkjent og har fersk service fra Møller bil.

 

det er fortsatt lov å komme med bud, bilen skal bort!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er solgt til en ny eier i Trøndelag. Andre A6'n og tredje bilen jeg selger som går opp dit.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.