#1 Skrevet April 21, 2012 (endret) Er det vanskelig å skifte på disse bilene? Har bare skiftet en på en Volvo V70 for noen år tilbake. Det var enkelt. Men tror det er litt værre å skifte på en RS 4 ??????.........Har jeg rett? Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2012 det enkleste er å sku løs fronten så du går litt mer plass...men du må av med alle regdeksel,ta spennet av reimstrammeren,av med kamdrevet på passasjersida(stripse fast og merke hvor det skal sitte),så skru løs termostathus...så er det bare å gjøre det motsatt rekkefølge når det skal sammen igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2012 det enkleste er å sku løs fronten så du går litt mer plass...men du må av med alle regdeksel,ta spennet av reimstrammeren,av med kamdrevet på passasjersida(stripse fast og merke hvor det skal sitte),så skru løs termostathus...så er det bare å gjøre det motsatt rekkefølge når det skal sammen igjen... Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2012 ettersom jeg har forstått er det kjekt å kjøpe nytt termostathus i samme slengen...så en slipper noe måfå hvis det ryker...er hardplast... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2012 Litt annerledes på RS4, der er termostathuset av alu. Jeg trengte heller ikke ta av kamdrevet eller løsne på reg.reima, mulig det er fordi termostathuset er slankere på RS4'n. Men trangt er det Er en god kveldsjobb, eller to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...