Anbefalte innlegg

PÅ jakt etter felger/ dekkpakke til min RS.

Noen som har erfaringer med 19" 9,5 ET 20 på samme bil??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19x10 ET20 funker iallfall bra, ca kant i kant med hjulbuen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10x19" et 20 er gull som Paul skriver men på vinterdekkene kjører jeg mtm bimoto 9,5x19" og det funker greit det også.

her kan du se min og robert drage sin rs4 med bbs 10x19"http://sportsbiler.net/cars.php

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert takker for svar, da skal jeg lete videre :)

Hva slags dekk skal jeg brette på felgene , med tanke på 19x10 ET20 og 19x9,5 ET 20? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på 10" er det 265x30 som gjelderpå rs4 bare hold deg unna falken fk452 for dem er himla smale fant jeg ut av:-(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på 10" er det 265x30 som gjelderpå rs4 bare hold deg unna falken fk452 for dem er himla smale fant jeg ut av:-(

Er det ikke fK451 som er smale og fK452 som er brede da? Nå er vel også fk452 erstattet av fK453 denne sessongen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte nye fk452 for 2uker siden og dem er smale. med 265x30 på 10"felg er ikke felgbeskytteren utenfor felgen. med begge de to andre dekka jeg har hatt har dem vært utenfor så smale er dem ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine 265x30 fk 452 på 10" bbs felg

tn_IMAG0446_1.jpg

tn_IMAG0447_1.jpg

tn_IMAG0445_2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har leitet i evigheter etter noen 9.5x19 til min, men finner ikke med lavere innpress en 30.

Har bestilt 10x19 ET30 nå, men må vel bruke spacer noe jeg egentlig ikke ville.

Tenkte jeg sku prøve meg på 235 bredde på 10" felg men ser det blir altfor mye strekk.

Her 235/35/19

10_225_35_R19_Goodyear_F1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har leitet i evigheter etter noen 9.5x19 til min, men finner ikke med lavere innpress en 30.

Har bestilt 10x19 ET30 nå, men må vel bruke spacer noe jeg egentlig ikke ville.

Tenkte jeg sku prøve meg på 235 bredde på 10" felg men ser det blir altfor mye strekk.

Her 235/35/19

10_225_35_R19_Goodyear_F1.jpg

Kommer veldig an på dekktype og da :) Min erfaring er at ett dekk kan variere faktisk borti 1" i bredde i samme dimensjon som ett annet merke.

Ligger en grei oversikt her som mr Gulbrandsen over her har postet tidligere over hvem som er smal og brei osv.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2326391post2326391

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant et F452 245 på en 10" felg her. ser jo mye bedre ut en nankang greiene.

Goodyear F1 står jo som large også, men burde vel vært flyttet til small etter det bildet der.

10_245_35_R18_Falken_FK452_595.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte nye fk452 for 2uker siden og dem er smale. med 265x30 på 10"felg er ikke felgbeskytteren utenfor felgen. med begge de to andre dekka jeg har hatt har dem vært utenfor så smale er dem ja

Tror de fleste dekk har felgkanten utenfor dekket med 265 på 10 tom, så fk452 er nok mer normale enn smale. Når Audi leverer biler fra fabrikk bruker de 265 på 9 toms felg for å beskytte felgen. Generelt kan man vel også si at det er et problem å ha dekk som beskytter felgen når den ligger i kant med skjermen fordi da vil det subbe og man trenger litt strekk for å unngå det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fk 452 er vertfall det smaleste dekket jeg har hatt på mine 10"felger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fk 452 er vertfall det smaleste dekket jeg har hatt på mine 10"felger

Var ikke dette dekket glatt også da Frode ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke veldig dårlige dekk men er dårligere en de andre jeg har prøvd. dem er ikke veldig bra på vått føre og dem sporer mye syns jeg men ok dekk for den prisen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter med å skaffe felg 10x19, ringer rundt men....

Noen som har forslag?

Evt gå ned til 9x19 eller 9,5x19 kanskje?

Har sett på ebay også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du ha bbs 10x19 må du bestille Bmw felg med 5x120 og få ett firma til og borre om boltediameteren til 5x112. er ett firma i østfold traktene som gjør dette og er ikke så dyrt heller. ellers har du jo mtm bimoto i 9,5x19 et30 med spacere så demblir et20 som mange kjører på. ellers har vel oz noen også tror jeg:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Barracuda har 10x19, Tomason har jo en del stilige i 9.5x19, ellers finnes det jo Vossen, Modulare og ccw men da koster det plutselig mere enn bilen :)

Frode: tror det er enklere å borre opp navet til 5x120 enn felgene.

A5 går vel med omtrent samme innpress som BMW, men nå er jo utvalget av rimelige bmw felger ganske mye større.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle som kjører bbs ch 10x19 et20 har borra om felgene. mulig det er lettere og borre opp navet det vet ikke jeg men har ikke hørt om noen med rs4 som har gjort dette. tipper også christian er ute etter felger i et20 for og slippe spacere eller værtfall med godkjente spacere siden han sier han ikke finner 10x19 felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki , takker, da får jeg søke litt igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er et nytt sett med BBS CH 10x19 ET20 5x112 med nye 275/30-19 dekk verdt da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha sett/hørt at TS-racing solgt dette settet for 42 000 kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han er dyr:-) jeg bestilte fra tyskland til sverige og fikk dem borra om der og henta dem der og da kom felgene på ca 16000kr så kommer dekk i tillegg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet noen felger : 9,5x19 et 37 og et sett 9,5x19 med et 40.

Vil dette passe, i såfall, hva slags dekk dim for å få litt strekk? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.