#1 Skrevet April 21, 2012 Hei Er ny her, vet ikke om dette er rette subforum å skrive i Har anskaffet meg en Audi Coupe Quattro, 2.3 20v og har begynt å småfikse litt med denne. Jeg har noen gummilister under passasjerdøra som bare spratt av, og festene er ødelagt. Jeg lurer på om noen vet å feste disse på en annen måte, eller evt. vet om noen som selger disse gummilistene eller har noen liggende? Her er noen bilder Her var innsida av lista morkna bort, passasjerside Her er den andre lista bak Under førerdøra, ikke pent Var nok en gang i tiden betryggende festet med Tec7 eller noe lignende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2012 Jeg vet ikke om Møller har nye, men det er dessverre ikke noe ukjent fenomen. Dette skjer alle Audier fra denne perioden, min inkludert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2012 Trur møller har nye, fordi eg fann en pakke i garasja med to nye lister til 90'en min. Den var merka med møller, men dato var slutten av 2010. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2012 Det finnes plastlister som man kan erstatte de ubrukelige gummilistene med. Gummilistene er relativt kostbare og kommer til å gå i stykker av seg selv etter noen år. Vet ikke om det finnes forhandler som skaffer, eller om de er i produksjon lenger. Mener å huske at Rieger produserte slike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2012 Problemet med de listene er at metallkjernen ruster, derav vil listene sprike i endene og festeskinnene smuldrer bort. Jeg kjøpte slike lister på ebay, da uten metallkjerne, dog til C4. Under 300 for alle de nedre listene levert på døren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2012 Problemet med de listene er at metallkjernen ruster, derav vil listene sprike i endene og festeskinnene smuldrer bort. Jeg kjøpte slike lister på ebay, da uten metallkjerne, dog til C4. Under 300 for alle de nedre listene levert på døren Vet du hvilken betegnelse disse listene har på tysk/engelsk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2012 Türleisten heter det på tysk. Jeg kjøpte av cars245.de på ebay.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2012 Takk. Finner ingen på Ebay, får vel sjekke med tida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...