Anbefalte innlegg

Hei :) Er ny her, vet ikke om dette er rette subforum å skrive i :o

Har anskaffet meg en Audi Coupe Quattro, 2.3 20v og har begynt å småfikse litt med denne.

Jeg har noen gummilister under passasjerdøra som bare spratt av, og festene er ødelagt. Jeg lurer på om noen vet å feste disse på en annen måte, eller evt. vet om noen som selger disse gummilistene eller har noen liggende? Her er noen bilder

 

Her var innsida av lista morkna bort, passasjerside

list_passasjer.png

 

Her er den andre lista bak

passasjer_bak.png

 

Under førerdøra, ikke pent

f_rerd_r.png

 

Var nok en gang i tiden betryggende festet med Tec7 eller noe lignende

feste.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om Møller har nye, men det er dessverre ikke noe ukjent fenomen. Dette skjer alle Audier fra denne perioden, min inkludert :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur møller har nye, fordi eg fann en pakke i garasja med to nye lister til 90'en min.

Den var merka med møller, men dato var slutten av 2010.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes plastlister som man kan erstatte de ubrukelige gummilistene med. Gummilistene er relativt kostbare og kommer til å gå i stykker av seg selv etter noen år.

Vet ikke om det finnes forhandler som skaffer, eller om de er i produksjon lenger.

Mener å huske at Rieger produserte slike.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med de listene er at metallkjernen ruster, derav vil listene sprike i endene og festeskinnene smuldrer bort. Jeg kjøpte slike lister på ebay, da uten metallkjerne, dog til C4. Under 300 for alle de nedre listene levert på døren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med de listene er at metallkjernen ruster, derav vil listene sprike i endene og festeskinnene smuldrer bort. Jeg kjøpte slike lister på ebay, da uten metallkjerne, dog til C4. Under 300 for alle de nedre listene levert på døren :)

 

Vet du hvilken betegnelse disse listene har på tysk/engelsk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Türleisten heter det på tysk. Jeg kjøpte av cars245.de på ebay.de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk. Finner ingen på Ebay, får vel sjekke med tida.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.