#1 Skrevet April 21, 2012 (endret) Lurer på å gå over fra 19" til 20" felger på A6en. Orginale BBS felger til 2006mod Audi A6. Dekk må byttes,noen små kant skader. 5X112, ET48 Hva kan disse vere verd?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2012 vanskelig å si en verdi men kan jo gi min mening, har sett endel på finn og sett som ligger til 5k forsvinner nesten før de er kommet ut , sett til 10k+ pleier å være med gode dekk og i meget bra stand.Har selv kjøpt et sett godt kantkjørte for 1600.- Så med litt kantkjøring (hvis det er en grei fiks) ville jeg prøvd å få 6-8 kansje 9k for kansje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2012 vanskelig å si en verdi men kan jo gi min mening, har sett endel på finn og sett som ligger til 5k forsvinner nesten før de er kommet ut , sett til 10k+ pleier å være med gode dekk og i meget bra stand.Har selv kjøpt et sett godt kantkjørte for 1600.- Så med litt kantkjøring (hvis det er en grei fiks) ville jeg prøvd å få 6-8 kansje 9k for kansje. Takk for svar:) Ikke mye kantkjørte nei. Får se om dem blir lagt ut for 6-7k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2012 Takk for svar:)Ikke mye kantkjørte nei. Får se om dem blir lagt ut for 6-7k Send en pm til Lars Andrè Eriksson på forumet her, han er på jakt etter sånne felger til a3'en sin. Disse er riktig et for a3:) -Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2012 Thore, du har PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2012 Pm sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...