Verdi på 8,5x19" BBS speedline felger 5x112

Anbefalte innlegg

Lurer på å gå over fra 19" til 20" felger på A6en.

Orginale BBS felger til 2006mod Audi A6.

 

Dekk må byttes,noen små kant skader.

5X112, ET48

 

Hva kan disse vere verd??

IMG_0053.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vanskelig å si en verdi men kan jo gi min mening, har sett endel på finn og sett som ligger til 5k forsvinner nesten før de er kommet ut , sett til 10k+ pleier å være med gode dekk og i meget bra stand.Har selv kjøpt et sett godt kantkjørte for 1600.-

Så med litt kantkjøring (hvis det er en grei fiks) ville jeg prøvd å få 6-8 kansje 9k for kansje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vanskelig å si en verdi men kan jo gi min mening, har sett endel på finn og sett som ligger til 5k forsvinner nesten før de er kommet ut , sett til 10k+ pleier å være med gode dekk og i meget bra stand.Har selv kjøpt et sett godt kantkjørte for 1600.-

Så med litt kantkjøring (hvis det er en grei fiks) ville jeg prøvd å få 6-8 kansje 9k for kansje.

 

 

 

Takk for svar:)

Ikke mye kantkjørte nei.

 

Får se om dem blir lagt ut for 6-7k

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar:)

Ikke mye kantkjørte nei.

 

Får se om dem blir lagt ut for 6-7k

 

Send en pm til Lars Andrè Eriksson på forumet her, han er på jakt etter sånne felger til a3'en sin. Disse er riktig et for a3:)

 

 

-Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thore, du har PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.