#1 Skrevet April 21, 2012 Er det noe vits med lyktespylere på forstøtfangeren og er det evt. komplisert å lage spylesystem for disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2012 Ingen hensikt med lyktespylere hvis du ikke har xenon da. Bruker bare masse spylervæske disse spylerne. Min mening da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2012 Brukes bilen om høsten og vinteren vil jeg si det er meget nyttig å ha lyktespylere. Nå har jeg den bælete varianten fra 80/S2 og den til RS2/Porsche er betydelig mer diskret. Kjørte Lupoen til dama litt i vinter og gjenoppdaget igjen at det er helt håpløst å kjøre vinterstid uten. En bil som ikke har mer vinterinnsats av betydning enn å liste seg fra Osloområdet og opp/ned til Sigdal for å herje på isen greier seg derimot helt fint uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2012 (endret) Ja, det er helårsbil. Det er bare å koble seg på spylepumpa fra vindusspylerne da eller kreves det egen pumpe? Isåfall: bare å montere små klemmer for å justere trykkket da, evt kutte de helt om det går for mye væske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...