Lyktespyler vs. ikke lyktespyler

Anbefalte innlegg

Er det noe vits med lyktespylere på forstøtfangeren og er det evt. komplisert å lage spylesystem for disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen hensikt med lyktespylere hvis du ikke har xenon da. Bruker bare masse spylervæske disse spylerne. Min mening da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukes bilen om høsten og vinteren vil jeg si det er meget nyttig å ha lyktespylere. Nå har jeg den bælete varianten fra 80/S2 og den til RS2/Porsche er betydelig mer diskret. Kjørte Lupoen til dama litt i vinter og gjenoppdaget igjen at det er helt håpløst å kjøre vinterstid uten. En bil som ikke har mer vinterinnsats av betydning enn å liste seg fra Osloområdet og opp/ned til Sigdal for å herje på isen greier seg derimot helt fint uten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er helårsbil. Det er bare å koble seg på spylepumpa fra vindusspylerne da eller kreves det egen pumpe?

Isåfall: bare å montere små klemmer for å justere trykkket da, evt kutte de helt om det går for mye væske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.