#1 Skrevet April 21, 2012 Hei! Noen som tenkte seg nedover 12-13 mai? Personlig hadde jeg tenkt meg nedover, da jeg ikke får dratt til hadeland neste helg! Vært artig å vært med på ei kolonne/samkjøring nedover! Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2012 Det er under vurdering - men mest sannsynlig blir det bare søndag på meg isåfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2012 Arbeidshelg, men Våler er man klar for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2012 Håpe fler ska nerover! Må stille ut litt i sammar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2012 våler blir must! har lyst, men blir nok evt bare søndag for min del også, spørs om hvor mange vi blir her i fra av folk tipper jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2012 Jeg skal nedover (om alt går etter planen.....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2012 Jeg har alt meldt meg på utstillinga på rudskogen.. Ikke att det er mye å stille ut, men lov å prøve:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2012 Er det sånn at man må melde seg på forhånd om man skal stille ut der mon tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2012 Kan eller bør gjør det.. Ligg under Treff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...