#1 Skrevet April 21, 2012 Noen som vet hvor man kan få kjøpt tynnere ventiler til alu felger. Skulle få lagt på dekk på mine rs4-1 felger her om dagen, men ingen dekkfirma hadde ventiler som passer. De standard ventilene er for tykke til å passe inn i hullet i felgene. Hullene i felgene mine er ca 8-9mm, og de ventilene de hadde var ca 13mm. Er for mye å borre opp også. Det var skrudde ventiler i felgene fra før, men disse finner jeg ikke igjen. Hørte noen rykter om at MTM har samme dim på sine felger også. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2012 mtm har standard ventiler værtfall på bimoto felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2012 Jeg brukte motorsykkelventiler på min bbs rs felger iallfall, men borret opp etter hvert å satte i vanlige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2012 Er nok MC ventiler du skal ha ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...