#1 Skrevet April 18, 2005 Skal inn med navigasjon i Passaten snart, og da skal jeg også sette inn cd-veksler i midtarmlene. Når jeg i dag kikka litt på dette, så jeg at det står ei DIN-ramme med en boks påmontert der som veksleren skal stå. Den er brun og har delenr. 8DO(eller 0) 882 335 B Står noe slikt som "interface" på den tror jeg.. Denne må jo nødvendigvis flyttes når veksleren skal dit... Kan det ha stått veksler der før?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2005 8D0 882 335 B er et ukjent nummer i delekatalogen, men det kan være rester av et mobiltelefon-anlegg kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2005 8D0 882 335 B er et ukjent nummer i delekatalogen, men det kan være rester av et mobiltelefon-anlegg kanskje? Jeg vet nesten ikke.. Så litt nærmere på den, og ser den har KUN Audi-logo på seg.. Går jo litt ledninger inn og ut på den, så jeg vet ikke om det er anbefalt å bare klippe heller ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...