#1 Skrevet April 22, 2012 Helt plutselig begynte alarmen på A3 å slå seg på.( A 3, 1,6, 98 mod) Trykte på åpne knappen på bilen, da slo alarmen seg av, så låste jeg igjen, da gikk det et par sekunder før den begynte å ule igjen, prøvde å åpne/låse et par ganger men den bare fortsatte med ulinga(når den var låst) lot den stå åpen i 10 min, for så å låse, da var den stille en stund. Så begynte det igjen... Hva kan det være? Dårlig batteri? (på bilen eller på Fjernkontroll) Har lagt inn strømkabel til forsterker, men dette ble gjort av fagfolk så det burde jo ikke være derfor, eller? Eller noe annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2012 Hvis du har en slik komforboks, som ligger under teppet ved framsettet på førersida så kan det være den. Hatt lekkasje og kommet vann inn i den?? Hvis ikke så kan det være en dørlås. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2012 Hvis du har en slik komforboks, som ligger under teppet ved framsettet på førersida så kan det være den. Hatt lekkasje og kommet vann inn i den?? Hvis ikke så kan det være en dørlås. Lekkasje har jeg hatt ja, men det har vært værst på pasasjersiden. Vet du sånn ca hvor den boksen skal sitte? Låser bilen med nøkkel, da er det stille naturligvis, men låser jeg med fj.kontrollen så uler den, 1. Gangen tok det 3 min. 2 gangen tok det 1 1/2 time.. En annen ting er at blinklysa pleide å blinke når jeg låser/låser opp. Det slutta de med på mandag/tirsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...