Anbefalte innlegg

Fikk denne meldingen av en kamerat her om dagen:

 

"Vurderer bbs rs til audien. Problemet er bare at di jeg ser på er i 16". Tror du dette blir alt for smått? 16x8,5 og 16x9. Tenker kanskje at bredden kompenserer litt for dimmen men er rådvill. Du vet ikke om noen som kjører 16" på a4? finner ikke noe bilder av det heller"

 

er ikke sikker på om jeg har sett dette selv og tenkte hvorfor ikke spørre dere:)

 

Noen her i forumet som kjører på 16" BBS RS, A4 eller større bil er vel det aktuelle.

Noen meninger om dette?

 

Holder forresten på å få han inn i forumet også :): vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

16" på A4 ser vel ut som standard dimensjon? Det er jo standard dim, var hvertfall på min tidligere A4 :) 18" i 8,5 eller 9" bredde begynner å bli ok på disse bilene :)

 

Finnes jo BBS Super RS i både 18" og 19", men prisene er jo ganske høye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil nok se passe dust ut :P

Be han søke på BBS Super RS, evt Image sin kopi.. Men det er ikke billig...

 

Edit; Simen svarte det samme gitt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bbsrspa4.jpg

 

18" er ikke veldig feil nei, men noen som kan finne a4 med 16" ?

 

enig at det er lite, men om det kan bli kult vet jeg ikke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han legger til at han får felgene for veldig god pris, og derfor lurer på om noen har bilde av dette, eller andre 16" på A4 B5 ?

 

noen som vil hjelpe litt med dette

?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man skal ha 16" på A4 b5 så må man ha pølseprofil, noe ala det den orginalt blir levert med.

Går man i noe lavere dekk vil bilen bli fort for lav og man vil fortsatt ha milevis klaring i buene.

 

Man kommer nok lenger med å kjøpe noen 17" , det er det flere som kjører rundt med…til tross for at den blir meget så lav under hvis man senker den godt.

 

På bildet du linket til er det vell 17" sentre med custom kanter og tønner.

18x8.5 og 18x10

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal han ha 16" og senke så mye at felgene ligger fint i buen, kommer traversen til å ligge nedpå asfalten på flatmark. Eventuelt må man kjøre med bestemordimensjoner på dekkene. Traversen på disse bilene ligger latterlig lavt selv når man har 18" og passelig senk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

17" er absolutt minste dim på b5 !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker gutter! da skal jeg få gitt beskjeden videre.

har gitt linken til han så han ser selv hva dere skriver :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.