#1 Skrevet April 18, 2005 Hei, er på jakt etter TÜV-papirer eller informasjon om hvem som leverer/produserer ARTEC senkefjærer. Har disse stående på Audi 100'n som skal EU-godkjennes, har ikke papir på dem men har funnet betegnelse på fjærene. ARTEC - AU OU HA 32 / 98 F 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2005 Send en mail til Artec og spør om de kan hjelpe deg. Jeg gjorde det på Corren jeg hadde, fikk mail med godkjenningspapirer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2005 Har du tilfeldigvis link til hjemmesiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2005 Nei dessverre. Prøv google eller se om du finner link fra noen av leverandørene som fører Artec. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2005 Jeg har googlet som en helt, og finner bare en Artec som lager hidden/mp3-spillere og lignende. Pluss folk som skriver om at de har Artec felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2005 Fant hjemmesidene til Artec; http://www.artec-gmbh.de/ Men det står ikke noe om senkesett der da såvidt jeg kan se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2005 Jeg fant ikke noe om fjærer på Artecs nettside jeg heller, men likevel så er det en forbilledlig nettside! De har nemlig TÜV-papirer på alle felgene sine liggende som PDF-filer der! Genialt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2005 Jeg fant ikke noe om fjærer på Artecs nettside jeg heller, men likevel så er det en forbilledlig nettside! De har nemlig TÜV-papirer på alle felgene sine liggende som PDF-filer der! Genialt! Var innom H&R sine sider heromdagen og de har også lagt ut tüv på alle sine fjærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2005 Står desverre intet om senkesett der. Mulig de har sluttet med det, eller det er et annet selskap som har lagd fjærene mine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 19, 2005 Hør med Felgimport som importerer dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 19, 2005 Fikk følgende svar fra ARTEC GmbH: Dear Thomas, Unfortunately we do not have these documents. Maybe the following company can help you: Autotechnics B.V. Hanzepoort 12 NL - 7575 DB Oldenzaal Tel.: 0031/5415/31035 Should you have any further questions please do not hesitate to contact us at any time. Best regards ARTEC Autoteilehandelsges. mbH Ramona Stöcker Coordinator Da er det bare å manne seg opp til å ringe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 19, 2005 Autotechnics B.V. Hanzepoort 12 NL - 7575 DB Oldenzaal Tel.: 0031/5415/31035 http://www.autotechnics.nl/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 4, 2005 Var innom H&R sine sider heromdagen og de har også lagt ut tüv på alle sine fjærer Hva da med jamex? Finner ingen hjemmeside som funker og jeg trenger papirer på fjærene som sitter på bilen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i eller ev. sitter på sånne papirer til Audi type 44? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 4, 2005 Ring Bema i Grimstad, de er Jamex-importør i Norge. http://www.bema.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 4, 2005 En rask telefon til Bema og papirene kom på faks. Takk Per 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...