#1 Skrevet April 22, 2012 Hei Er blitt temmelig rosa/lilla lys på ene siden på min Touran 07-mod med bi-xenon, så tenkte å bestille ny pære fra usa eller uk. Noen som vet om jeg må bytte begge pærene når jeg kjøper original Osram eller Philips? Og er det Osram som står i bilen originalt? Og til slutt, hva er fremgangsmåten for å bytte? Må fangeren av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2012 Jeg byttet på min i vår/vinter. Det satt Osram pære der fra originalt. Jeg byttet begge pærene da jeg ville ha litt mer hvitt/blått lys. Slipper av med fangern. Kommer til fra motorrommet uten problemer. Det er litt vanskelig å få av ledningspluggen til pærene når de sitter der, så jeg måtte få ut pæra for så å ta av pluggen. Dette gjorde at pæra dunka fint borti ting og kunne lett ryke uten at det var meninga. Sette dit ny pære gikk fint Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2012 Takk for glimrende svar Får jeg spørre hvilke pærer du kjøpte? Lurer på å gå for noen uoriginale med litt hvitere lys jeg og. Har jo solgt disse en gang i tiden, og husker at det var få/ingen klager på disse, så i teorien bør de holde godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2012 Philips UltraBlue. Kjøpte på Hellanor, og de kostet vel 1183kr stykk hvis jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...