Spørsmål rundt bytte xenon-pære på Touran 07

Anbefalte innlegg

Hei

Er blitt temmelig rosa/lilla lys på ene siden på min Touran 07-mod med bi-xenon, så tenkte å bestille ny pære fra usa eller uk.

Noen som vet om jeg må bytte begge pærene når jeg kjøper original Osram eller Philips?

Og er det Osram som står i bilen originalt?

Og til slutt, hva er fremgangsmåten for å bytte? Må fangeren av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet på min i vår/vinter. Det satt Osram pære der fra originalt. Jeg byttet begge pærene da jeg ville ha litt mer hvitt/blått lys. Slipper av med fangern. Kommer til fra motorrommet uten problemer. Det er litt vanskelig å få av ledningspluggen til pærene når de sitter der, så jeg måtte få ut pæra for så å ta av pluggen. Dette gjorde at pæra dunka fint borti ting og kunne lett ryke uten at det var meninga. Sette dit ny pære gikk fint :)

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for glimrende svar :)

Får jeg spørre hvilke pærer du kjøpte? Lurer på å gå for noen uoriginale med litt hvitere lys jeg og. Har jo solgt disse en gang i tiden, og husker at det var få/ingen klager på disse, så i teorien bør de holde godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Philips UltraBlue. Kjøpte på Hellanor, og de kostet vel 1183kr stykk hvis jeg ikke husker feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.