#1 Skrevet April 22, 2012 Vurderer salg av disse. Mener at de var produsert av en kjent felgprodusent, men har det ikke foran meg akkurat nå. 7x15 ET 25 Ikke så bra finish på disse, er nok malt. Litt små kantkjørt her og der. Trenger en shine for å blir bra. 195/50/R15 dekk, produsert i uke 44 06, men funker helt fint. 6-7 mm dybde. 3000,- evnt bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2012 Solgt disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2012 Så ikke denne før nå jeg. Ikke solgt, merket er RH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2012 Har nå andre felger på bilen, så disse er klar for ny eier. Dog nå MÅ egentlig kanten pusses, da "malinga" har slipt her og der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2012 Gir de en liten bump. Tar bare plass nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2012 Ta di med til elverum så byr jeg 2000kr. Da jeg tenkte å ha dem på golf 1 så må jeg ha nye dekk uansett tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2012 Har glemt å skrive solgt, sorry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...