#1 Skrevet April 22, 2012 (endret) Har 4 stk, Zito WP789 18"x9" ET38 som vurderes solgt. Skal få tatt noen bilder av dem i morgen etter arbeid. Skal være i bra stand, uten skader. står dekk på de men usikker på tilstand. PM eller 93039093 Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2012 Pris må være med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2012 Pris må være med Ordnet nå He he, gikk litt fort det der:p Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2012 Kommer bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2012 (endret) Kommer bilder? Ops:-) skal vask dem i morgen å legge ut bilder. Lover:-) Mvh Kim ett til Lagt til etter 2 dager 3 timer: Dekkene som står på er foresten av merket Hankook ventus R-s2 Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2012 hva er det minste du tar ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2012 Ka skal du ha for sending til Bergen på disse felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2012 (endret) Ka skal du ha for sending til Bergen på disse felgene? Felgene befinner seg i oslo for øyeblikket, så det blir vanskelig. Lagt til etter 3 timer 6 minutter: hva er det minste du tar ? Lar prisen stå ei stund Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2012 hei...jeg byr deg 4000kr for felgene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2012 da venter jeg heller ett par uker til de får inn igjen på lager å betaler 5000 for noen splitter nye ferdig fraktet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 16, 2012 (endret) da venter jeg heller ett par uker til de får inn igjen på lager å betaler 5000 for noen splitter nye ferdig fraktet Ok:-) Det var billig, har funnet de på nett for 2250 pr stk jeg. Mvh Kim hei...jeg byr deg 4000kr for felgene.... Hei, notert. Men for lite. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...