#1 Skrevet April 22, 2012 (endret) Vil annbefale alle med takluke til å kontrolere dreneringa til denne. Kommer mage biler inn på denne tiden av året med el.problemer på grunn av tette dreneringer. Kontroler samtidig drenering fra rommet over torpedoveggen der vindusviskermotoren sitter(vannkassa). Dette gjelder også dere uten takluke. Spesielt alle eiere med c4 da motorstyring sitter nede på torpedoveggen inne i bilen. Dreneringa på c4 sitter under batteriet. Batteriet bør helst tas ut for å komme til. Ligger mange linker til hvordan dette gjøres, hvis dere søker litt på forumet. Mvh. Christian Digital Speedometersevice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2012 støtter den!!! tar 10 min å reingjøre dreneringene. dersom man ikke gjør det å får lekasje tar det timsevis å fixe opp i og kan koste titusener om man er uheldig måtte selv bytte styrenhet for abs / esp pga dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2012 Godt råd. Sentrallåsen og ledningsnettet til denne ble ødelagt av vann ifjor på Audi80en..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2012 (endret) Bumper denne igjen. Da har dere litt å gjøre i helgen. Bare i dag har jeg hatt inne 3 mottorstyringer fra Audi s4/s6 4b med vannskader. Nå har vi vært igjennom en høst og en vinter som hjelper til å tette dreneringen med løv og møkk som samler seg i vannkassa og tetter dreneringa for så å få flere uker med rein. Jeg tjener godt på at dere ikke gjør det, men jeg hater å jobbe med ting som har vært fuktskadet, Mvh. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2012 Hadde vann på gulvet i min C4 pga tett drenering, men det var "heldigvis" på venstre side. De fleste C4 har vel AC eller pollenfilter, så da sitter batteriet under baksetet. Da er det enda enklere å sjekke dreneringene, når ikke batteriet er i veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2012 Det var tett på konemors A4-cab også. Heldigvis var det bare å ta ut batteriet og renske opp! Nix mere dugg på vinduene og fuktige matter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...