#1 Skrevet April 23, 2012 (endret) Er det mulig å få kjøpt løse originale kabelsko noe sted? Møller selger såvidt jeg vet bare kabelsko ferdig montert på en 20 cm lang gul ledning. Da koster det jo litt også når man skal ha mange. Jeg skal bytte noen ledninger i hele lengden, så da er det greit å slippe å lodde ledninger. Takk for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2012 Er det mulig å få kjøpt løse originale kabelsko noe sted? Møller selger såvidt jeg vet bare kabelsko ferdig montert på en 20 cm lang gul ledning. Da koster det jo litt også når man skal ha mange. Jeg skal bytte noen ledninger i hele lengden, så da er det greit å slippe å lodde ledninger. Takk for alle svar. Møller skal selge løse også. Har kjøpt løse kabelsko der flere ganger, det er en egen meny i delefilmen til Møller med bare kabelsko. Ellers har du http://www.frimann.no Mvh. Christian Digital Speedometerservice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2012 Møller skal selge løse også.Har kjøpt løse kabelsko der flere ganger, det er en egen meny i delefilmen til Møller med bare kabelsko. Ellers har du http://www.frimann.no Mvh. Christian Digital Speedometerservice Awesome! Takk skal du ha Siden du har kjøpt løse før, får du kjøpe en og en? Eller må man kjøpe en pakke på f.eks. 100 stk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2012 Awesome! Takk skal du ha Siden du har kjøpt løse før, får du kjøpe en og en? Eller må man kjøpe en pakke på f.eks. 100 stk? Jeg har kjøpt engeltvis, men jeg kjøpte det fra verkstedet på Ryen og ikke delelageret. Men som sagt så er det en egen meny i Etka med bare kabelsko og kontakter. Mvh. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2012 Jeg har kjøpt engeltvis, men jeg kjøpte det fra verkstedet på Ryen og ikke delelageret. Men som sagt så er det en egen meny i Etka med bare kabelsko og kontakter. Mvh. Christian Ok, jeg fikk svar på mail med en som jeg bruker å handle med på Møller og svaret var negativt, det fåes kun kjøpt med ledninger i systemet deres. Mulig han ikke vet om riktig sted og lete, eller så har du bare fått handlet "på si" med verkstedet? Har du, eller er det noen som har et delenummer på kabelsko uten ledninger fra ETKA slik jeg kan svare i mailen og be han sjekke om det er å få kjøpt? Gjerne flere delenr. og til -86 mod Golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2012 Jeg var også på jakt etter orginale kabelsko for en stund siden og kjøpte fra delelageret på Møller. Men de hadde kun ledning med kabelskoen krympa på. Dvs en ca30cm ledning med kabelsko i hver ende. Forsåvidt ingen problem med det da jeg bare skjøtet innpå ny ledning men det beste hadde vært løse kabelsko. Men det har de vel kun på verkstedet som nevnt i tråd før her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2012 (endret) Nå fikk jeg en mail med han igjen: https://www.partslink24.com/pl24-html/en/media/flyer/index.html Fikk ikke til å legge ved den egentlige linken han sendte, der kom jeg direkte inn på "delefilm" med kabelsko Så da er det bare å bestille når jeg vet hva jeg trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 23, 2012 (endret) Her er ihvertfall startsiden. https://www.partslink24.com/partslink24/user/registrationDirect.do 90,- for et "dagspass" OG 225,- for en mnd. (med dagens kurs) Ser også ut til at Møller kan "dele ut" dagspass for de aktuelle delene, for jeg har tilgang til å bestille kabelsko de neste 24t... Tok en Snagit av siden med kabelsko, men jeg får ikke laste opp bildet fra jobb, så skal gjøre det når jeg kommer hjem. https://www.partslink24.com/pl24-parts/vw/parts/start.do?service=vw_parts&session=0000aRwXXa7F2T86swpsLc3NgOf%3A13nrdvn6c 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 23, 2012 Her er ihvertfall startsiden. https://www.partslink24.com/partslink24/user/registrationDirect.do 90,- for et "dagspass" OG 225,- for en mnd. (med dagens kurs) Ser også ut til at Møller kan "dele ut" dagspass for de aktuelle delene, for jeg har tilgang til å bestille kabelsko de neste 24t... Tok en Snagit av siden med kabelsko, men jeg får ikke laste opp bildet fra jobb, så skal gjøre det når jeg kommer hjem. https://www.partslink24.com/pl24-parts/vw/parts/start.do?service=vw_parts&session=0000aRwXXa7F2T86swpsLc3NgOf%3A13nrdvn6c Hvis ikke det er veldig mange du skal ha,så har jeg det meste av uisolerte kabelsko på lager. Men som sagt ligger allt av kabelsko og kontakter på delefilmen. Mvh. Christian Digital Speedometerservice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 23, 2012 Hvis ikke det er veldig mange du skal ha,så har jeg det meste av uisolerte kabelsko på lager. Men som sagt ligger allt av kabelsko og kontakter på delefilmen. Mvh. Christian Digital Speedometerservice Ok, takk, jeg skal si ifra om jeg trenger noen få av en sort, men jeg skal ha det meste til komplett VR6 motor, og så trenger jeg en del til GTi'en da det begynner å bli veldig dårlig kontakt til baklys osv. Jeg må bare finne ut hva jeg trenger først. Fikk en mail til, og du har helt rett, Møller kan bestille mange av de enkeltvis, men han sa en del var overført til ledning. Legger som sagt ut bilde senere av de kabelskoene som kan bestilles. Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 23, 2012 Går det ikke ann å finne ut akkurat hva slags type dette er, og bestille utenom Møller? Regner med at disse ikke akkurat er laget på bakrommet på Møller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 23, 2012 Går det ikke ann å finne ut akkurat hva slags type dette er, og bestille utenom Møller? Regner med at disse ikke akkurat er laget på bakrommet på Møller... Har en deleliste her over det meste av kabelskosortemang og i den er det 17319 delenummer på uisolerte kabelsko. Ser vel ikke noen grund til å handle det noen andre plasser hvis du ikke skal ha mange tusen, da kan det fort være litt å spare. Ligger et firma på ensjø i Oslo som har rimelig stort utvalg, men dem selger kun til bedriftsmarkedet og i kvantum på 100stk. Mvh. Christian Digital Speedometerservice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 23, 2012 Here goes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 23, 2012 Würth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 23, 2012 hellanor har vel og, men må vel kjøpe kartonger på 100stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 23, 2012 Hva er nummeret på den som trengs da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...